ALLES WAT JE MOET WETEN
Waar kan ik informatie vinden over andere Unibet-producten?
Navigatie tussen de verschillende producten is enkel mogelijk via de Unibet.be landingspagina.
Je kan ook altijd klikken op het Unibet logo links bovenaan de site en dan het product van je keuze selecteren.
We raden je ook aan om de productlinks op te slaan of te bookmarken.
Ik ben een bestaande klant, wat gebeurt er als ik na 2 september geen toegang neem tot de Casino, Poker, Bingo of Dice-platformen?
Als je niet inlogt op de andere platformen, zal deze content niet beschikbaar zijn voor jou. Je zal enkel een Unibetsports.be account hebben die alle saldo's en geschiedenis van voor 2 september bevat.
Je kan op elk moment in de toekomst toegang krijgen tot de andere producten door Unibet.be te bezoeken, in te loggen en de instructies op het scherm te volgen om je account te openen en toegang te krijgen tot de content.
Wat gebeurt er met mijn bestaande saldo’s?
Op 2 september is je Unibet-account omgezet naar een Unibetsports.be-account. Dit account bevat de saldobalans van je oorspronkelijke Unibet-account.
Bij je eerste inlog na 2 september krijg je één kans om je saldo over te zetten van Unibetsports.be naar een van de andere platforms.
Als je je account niet direct opent op Unibetcasino.be en/of Unibetgames.be, vervalt deze optie. Je kunt echter altijd je saldo opnemen volgens onze Algemene Voorwaarden.
In overeenstemming met de wijzigingen in de Kansspelwet ben je vanaf 2 september verplicht om per product geld te storten.
Ik ben een nieuwe klant en heb nog nooit aan Casino, Poker, Bingo of Dice Games deelgenomen. Hoe begin ik?
Je hoeft alleen maar de startpagina van het product waarin je geïnteresseerd bent te bezoeken door je productkeuze hier te maken: Unibet.be.
In de rechterbovenhoek vind je een gele knop met 'registreren'. Klik op de knop en volg de instructies op het scherm.
Nieuwe leeftijdsbeperkingen voor Sport
Om te voldoen aan de nieuwe leeftijdsbeperkingen kunnen alle klanten onder de 21 jaar niet langer inloggen op ons sportwedplatform, in tegenstelling tot de informatie die we eerder hadden ontvangen van de Belgische Kansspelcommissie.
Bestaande klanten onder de 21 kunnen hun account behouden totdat ze 21 worden en kunnen dan weer inloggen en deelnemen aan onze producten.
Tot die tijd kunnen klanten onder de 21 helaas niet meer inloggen. We realiseren ons dat dit een verandering is ten opzichte van onze eerdere communicatie, maar helaas hebben wij hier geen invloed op.
Geplaatste weddenschappen blijven in behandeling en als ze winnend worden afgesloten, worden de winsten bijgeschreven op het account. Als getroffen klanten hun geld van de rekening willen halen, neem dan contact op met onze klantendienst via deze link en we zullen je verder helpen.
Houd er rekening mee dat je account moet geverifieerd zijn voordat je geld kunt opnemen, dus hebben we mogelijk extra documentatie nodig indien dit nog niet het geval is.
Heb je nog vragen? Bezoek dan ons hulpcentrum.