Als gevolg van wijzigingen in de Belgische Kansspelwet die begin september in werking getreden zijn, is ons Unibet-platform vanaf maandag 2 september opgesplitst in drie verschillende websites. Onze producten zijn voortaan beschikbaar op onze landingspagina: Unibet.be.

Om aan de wetswijzigingen te voldoen, is je huidige account automatisch omgezet naar een account op Unibetsports.be. Als je Casino, Poker, Bingo of Dice Games wilt blijven spelen, moet je inloggen op een of beide andere platformen via Unibet.be.

Als je geen actie onderneemt, zal je saldobalans die je momenteel op je Unibet-account hebt op je Unibetsports.be-account blijven staan.

 

HOE TOEGANG TE KRIJGEN TOT ONZE PRODUCTEN NA 2 SEPTEMBER 

De gemakkelijkste manier om door de drie productplatformen te navigeren is via de landingspagina Unibet.be zijn. Klik eenvoudig op het Unibet-logo linksboven op de website op elk gewenst moment, en klik dan op het product van je keuze. 

 

Om Casino, Poker, Bingo of Dice Games te blijven spelen, volg je deze stappen: 

Step1image

Klik op het product van je keuze op Unibet.be.

Wanneer je op de startpagina van het product bent, klik je rechtsboven op de knop “Inloggen" en vul je zoals gewoonlijk je gegevens in. 

Step2image

Bij de eerste keer inloggen krijg je eenmaal de kans om je saldo van Unibetsports.be over te zetten naar je nieuwe account.

Step3image

Accepteer de Algemene Voorwaarden
en klik op DOORGAAN.

 

Om Sport te blijven spelen, is geen actie nodig. 

Als bestaande Sport-klant kun je blijven inloggen en spelen zoals normaal. Je saldo blijft op je account. Je kunt op elk moment toegang krijgen tot onze andere producten via Unibet.be

 

----------------------------------------------------------------------------------

 

ALLES WAT JE MOET WETEN 

 

Waar kan ik informatie vinden over andere Unibet-producten? 

Navigatie tussen de verschillende producten is enkel mogelijk via de Unibet.be landingspagina.
Je kan ook altijd klikken op het Unibet logo links bovenaan de site en dan het product van je keuze selecteren.
We raden je ook aan om de productlinks op te slaan of te bookmarken. 

 

Ik ben een bestaande klant, wat gebeurt er als ik na 2 september geen toegang neem tot de Casino, Poker, Bingo of Dice-platformen?

Als je niet inlogt op de andere platformen, zal deze content niet beschikbaar zijn voor jou. Je zal enkel een Unibetsports.be account hebben die alle saldo's en geschiedenis van voor 2 september bevat.

Je kan op elk moment in de toekomst toegang krijgen tot de andere producten door Unibet.be te bezoeken, in te loggen en de instructies op het scherm te volgen om je account te openen en toegang te krijgen tot de content. 

 

Wat gebeurt er met mijn bestaande saldo’s? 

Op 2 september is je Unibet-account omgezet naar een Unibetsports.be-account. Dit account bevat de saldobalans van je oorspronkelijke Unibet-account.

Bij je eerste inlog na 2 september krijg je één kans om je saldo over te zetten van Unibetsports.be naar een van de andere platforms.

Als je je account niet direct opent op Unibetcasino.be en/of Unibetgames.be, vervalt deze optie. Je kunt echter altijd je saldo opnemen volgens onze Algemene Voorwaarden.

In overeenstemming met de wijzigingen in de Kansspelwet ben je vanaf 2 september verplicht om per product geld te storten. 

 

Ik ben een nieuwe klant en heb nog nooit aan Casino, Poker, Bingo of Dice Games deelgenomen. Hoe begin ik? 

Je hoeft alleen maar de startpagina van het product waarin je geïnteresseerd bent te bezoeken door je productkeuze hier te maken: Unibet.be.

In de rechterbovenhoek vind je een gele knop met 'registreren'. Klik op de knop en volg de instructies op het scherm. 

 

Nieuwe leeftijdsbeperkingen voor Sport 

Om te voldoen aan de nieuwe leeftijdsbeperkingen kunnen alle klanten onder de 21 jaar niet langer inloggen op ons sportwedplatform, in tegenstelling tot de informatie die we eerder hadden ontvangen van de Belgische Kansspelcommissie. 

Bestaande klanten onder de 21 kunnen hun account behouden totdat ze 21 worden en kunnen dan weer inloggen en deelnemen aan onze producten. 

Tot die tijd kunnen klanten onder de 21 helaas niet meer inloggen. We realiseren ons dat dit een verandering is ten opzichte van onze eerdere communicatie, maar helaas hebben wij hier geen invloed op. 

Geplaatste weddenschappen blijven in behandeling en als ze winnend worden afgesloten, worden de winsten bijgeschreven op het account. Als getroffen klanten hun geld van de rekening willen halen, neem dan contact op met onze klantendienst via deze link en we zullen je verder helpen. 

Houd er rekening mee dat je account moet geverifieerd zijn voordat je geld kunt opnemen, dus hebben we mogelijk extra documentatie nodig indien dit nog niet het geval is. 

 

Heb je nog vragen? Bezoek dan ons hulpcentrum.